Wat heb je nodig voor deze baan?
- Je kunt goed communiceren en samenwerken.
- Je hebt een passie voor verkoop en het versterken van relaties met klanten.
- Je hebt organisatorische vaardigheden en vermogen om prioriteiten te stellen.
- Je hebt een oplossingsgerichte instelling.
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; Engels en Frans zijn een pré.
- Affiniteit met techniek en/of de transportwereld is een pré.
Wat krijg je ervoor terug?
- Een afwisselende functie binnen een groeiend en professioneel team.
- Een uitdagende functie waarin er voldoende ruimte is om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen.
- Een werkomgeving binnen een familiebedrijf met oog voor jou als persoon.
- Een salaris perfect afgestemd op wie je bent en wat je kunt.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, 38 vakantiedagen (incl. ATV).
- Prettige werksfeer en korte communicatielijnen.
WAT HOUDT DEZE VACATURE IN?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Binnendienst Verkoper, die ons team komt versterken. In deze functie werk je nauw samen met de buitendienst en ondersteun je hen bij het plannen van afspraken en het opstellen en opvolgen van offertes.
Je onderhoudt dagelijks contact met klanten in de Benelux, beantwoordt vragen en signaleert commerciële kansen. Daarnaast draag je zorg voor het volledige orderproces van de verkoop van onze trucks en trailers, waarbij je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling en een heldere communicatie richting de klant.
Kortom: een afwisselende rol waarin jouw klantgerichtheid, nauwkeurigheid en communicatieve vaardigheden bijdragen aan een soepel en succesvol verkoopproces.
Je hoofdtaken zijn:
- Het calculeren en uitbrengen van offertes aan klanten vanuit het CRM-systeem.
- Het inplannen van afspraken voor de collega’s van de buitendienst.
- Het telefonisch benaderen van klanten.
- Het afhandelen van klantvragen vanaf orderplaatsing tot en met aflevering.
- Het bijhouden van de relatiekaart, prijslijst en het vastleggen van afspraken in het CRM-systeem.
- Actief contact onderhouden met klanten.
- Een bijdrage leveren en meedenken met nieuwe en lopende projecten.
Wie zijn wij?
Vlastuin B.V. is een groep toonaangevende bedrijven die actief zijn in de verkoop, verhuur en reparatie & onderhoud van trucks, trailers en landbouwvoertuigen in de Benelux. Binnen de Vlastuin organisatie werken totaal circa 65 medewerkers. Vlastuin is gevestigd in Kesteren, Rotterdam en Gieten.
Als succesvol familiebedrijf bieden wij een stabiele werkomgeving, waarin volop mogelijkheden zijn voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Ga jij de uitdaging aan? Dan zien we graag jouw motivatiebrief en CV tegemoet.
Jouw sollicitatie procedure
WAAROM WERKEN BIJ VLASTUIN?
Vlastuin biedt als familiebedrijf een stabiele werkomgeving.
Vlastuin biedt werknemers volop kansen om door te groeien. We denken hierbij altijd met ons personeel mee.
Vlastuin ontwikkelt regelmatig nieuwe producten, o.a. voor onze eigen trailermerken D-TEC, Bulthuis en Vogelzang. Veel van onze werknemers ervaren dit als uitdagend.
Vlastuin heeft veel kennis in huis. Dankzij deze kennis slagen wij erin dynamisch en veelzijdig te blijven.
Vlastuin ontwikkelt en bouwt eigen producten van A tot Z, waaronder containertrailers, tanktrailers, kippers. Je ziet dus het resultaat op je werk.
Vacature overzicht
Klik hieronder voor het volledige overzicht van alle vacatures.
Ontmoet Vlastuin
Vlastuin organiseert regelmatig bedrijfsrondleidingen en doet mee aan vakbeurzen en/of carrière dagen bij scholen.
Is dit de baan die je zoekt?
Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met:
Afdeling HR
Tel. 0488 410864.
BINNENDIENST VERKOPER
"*" geeft vereiste velden aan
